Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Star Food. Meer weten? Ontdek meer
fred
22 jun 2026 om 19:07
Ga zo door
Denise
3 jun 2026 om 14:10
Het was heerlijk, de frietjes lekker goudbruin, frikandel speciaal ketchup ook lekker. Snel en tijdig bezorgd door een hele vriendelijke bezorger! Oh en zelfs mijn opmerking was gelezen en daar hadden ze ook rekening mee gehouden. Top!
Leroy
29 mei 2026 om 20:58
bezorging prima
a
27 mei 2026 om 17:06
had 6stuk wings gekregen in plaats van de 12 wings ik hhad besteld
Sharina
24 mei 2026 om 22:19
Kon adres niet vinden, eten was koud.
Anika
22 mei 2026 om 19:17
De kapsalon smaakt heerlijk. en milkshake is ook erg lekker
Angelique
12 mei 2026 om 17:34
Smaakt goed
Chelsea
9 mei 2026 om 16:43
Toppie
Paul
4 mei 2026 om 15:45
ja thuisbezorgd is goed bezig ik zou een aandee lwillen kopen
Arno
29 apr 2026 om 7:31
Goed eten voor betaalbare prijzen!